zondag 13 januari 2008

Tijd

Het kost toch wel wat discipline om wekelijks deze blog bij te willen houden. Helemaal nu de vakantie weer voorbij is en ik 's avonds na het werken uitgeblust op de bank zit. Ook had ik weinig tijd, en energie, om met quilten bezig te kunnen zijn, helaas. De laatste dagen heb ik voor het consultatieburo van mijn zusje 8 hoezen voor aankleedkussens gemaakt. Daarvoor de gebloemde en geruite geplastificeerde "stof" van Kitch Kitcen gebruikt, het fleurt de hele ruimte op. Ook nog een nieuwe hoes voor een oude bank van mijn zoon moeten maken. Tijdens het afgelopen weekend was er weer tijd en ben ik bezig gegaan met het quilten vd. "Klimt-quilt" Deze moet eind van de maand klaar zijn dus ik moet opschieten. Ik ben er nog niet zo van overtuigd of het geheel "in balans" is zoals mijn zwager zegt.
Een leuke tip: het Modemuseum in Antwerpen, tijdens de kerstvakantie was daar een tentoonstelling van de belgische ontwerper Bernhard Willhelm. Geen quilts maar wel bijzonder textiele creaties die wie weet ooit inspiratie opleveren.
We heb ik mijn quiltje voor de ARTfor12 groep gemaakt, wanneer je dat wil zien moet je maar eens een kijkje nemen op hun blog.

Geen opmerkingen: