vrijdag 19 april 2013

Begin gemaakt met zelfportret

Voor de eerste eigen tentoonstelling van Atexere, de quiltgroep waar ik lid van ben, in het kerkje van Middelbeers in maart 2014 maken alle leden een zelfportret. Ik heb het idee al, vandaag begonnen met het uitzoeken van de stoffen.
We hebben allemaal een schilderdoek van 50x70 cm gekregen waarop ieders zelfportret moet komen. Ik gebruik een vergrootte en bewerkte foto van het strand  in Zoutelande en van mezelf. Ik wil de helft van de foto van mijn hoofd transparant maken zodat de zee en het strand doorlopen in mijn hoofd. Ik heb nog niet helemaal uitgedacht hoe dat te realiseren.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Gezellig Mariëlle dat je weer begonnen bent met je blog berichten! Leuk idee van je portret, benieuwd hoe het verder gaat?

Hannie de Beer zei

Een heel interessante opzet Mariëlle !

Unknown zei

In ieder geval al een mooi begin.
Gaat vast goed komen.