zondag 4 augustus 2013

tand des tijds

 Het thema voor de quilt-blog-groep de Uitdaging was deze periode: "de tand des tijds”. Hiervoor heb ik een foto gebruikt die ik al heel lang had liggen van een verwelkte roos. Ik vind dit een mooie verbeelding van het thema. Door de vakantie periode en de drukke weken ervoor heb ik helaas de quilt niet op tijd af gekregen (de deadline was 1 augustus) maar ik ben er nu wel druk mee bezig.
De achtergrond is een zelf geverfde lap in een roze-rode kleur , de roos zelf wordt in bruin/beige tinten uitgewerkt.






3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Dit ziet er al heel mooi en apart uit! Ik ben benieuwd!

Unknown zei

Lijkt alsof je steeds meer in deze stijl gaat werken. Ziet er goed uit.

christina zei

Knap hoor. Het valt niet mee om iets vervallen of oud te laten zijn.